Een aanpak die werkt voor jouw zorgorganisatie

Met onze gefaseerde uitrol brengen we mens, technologie en co-creatie samen in één werkende oplossing. Aangepast aan jouw organisatie, processen en mensen zodat de informele zorg structureel wordt geactiveerd.




01
01
Deep Dive & Demo

In deze eerste stap verkennen we samen de doelen, context en uitdagingen van de organisatie. Zo zorgen we voor een gedeeld startpunt en een helder beeld van wat Hello 24/7 kan betekenen in de praktijk.


Wat kun je verwachten?

  • Een interactieve demo van de Samenzorg Suite op locatie

  • In kaart brengen van kansen en knelpunten

In deze eerste stap verkennen we samen de doelen, context en uitdagingen van de organisatie. Zo zorgen we voor een gedeeld startpunt en een helder beeld van wat Hello 24/7 kan betekenen in de praktijk.


Wat kun je verwachten?

  • Een interactieve demo van de Samenzorg Suite op locatie

  • In kaart brengen van kansen en knelpunten

In deze eerste stap verkennen we samen de doelen, context en uitdagingen van de organisatie. Zo zorgen we voor een gedeeld startpunt en een helder beeld van wat Hello 24/7 kan betekenen in de praktijk.


Wat kun je verwachten?

  • Een interactieve demo van de Samenzorg Suite op locatie

  • In kaart brengen van kansen en knelpunten

In deze eerste stap verkennen we samen de doelen, context en uitdagingen van de organisatie. Zo zorgen we voor een gedeeld startpunt en een helder beeld van wat Hello 24/7 kan betekenen in de praktijk.


Wat kun je verwachten?

  • Een interactieve demo van de Samenzorg Suite op locatie

  • In kaart brengen van kansen en knelpunten

02
02
Voorbereiding op de Blauwdruk

In deze fase analyseren we met elkaar de huidige situatie en de wensen en behoeften van cliënten, naasten en professionals. Zo ontstaat een concreet plan waarmee iedereen goed voorbereid aan de slag kan.


Wat kun je verwachten?

  • Opstellen van een plan van aanpak

  • Proces en de gewenste resultaten in kaart brengen

In deze fase analyseren de met elkaar de huidige situatie en de wensen en behoeften van cliënten, naasten en professionals.

Wat kun je verwachten?

  • Een interactieve demo van de Samenzorg Suite op locatie

  • In kaart brengen van kansen en knelpunten

Samen stellen we het plan van aanpak op, inclusief doelen, proces en gewenste resultaten voor het experiment. Zo ontstaat een concreet en gedragen plan waarmee iedereen goed voorbereid aan de slag kan.

In deze fase analyseren de met elkaar de huidige situatie en de wensen en behoeften van cliënten, naasten en professionals.

Wat kun je verwachten?

  • Een interactieve demo van de Samenzorg Suite op locatie

  • In kaart brengen van kansen en knelpunten

Samen stellen we het plan van aanpak op, inclusief doelen, proces en gewenste resultaten voor het experiment. Zo ontstaat een concreet en gedragen plan waarmee iedereen goed voorbereid aan de slag kan.

In deze fase analyseren de met elkaar de huidige situatie en de wensen en behoeften van cliënten, naasten en professionals.

Wat kun je verwachten?

  • Een interactieve demo van de Samenzorg Suite op locatie

  • In kaart brengen van kansen en knelpunten

Samen stellen we het plan van aanpak op, inclusief doelen, proces en gewenste resultaten voor het experiment. Zo ontstaat een concreet en gedragen plan waarmee iedereen goed voorbereid aan de slag kan.

03
03
Blauwdruk Implementatie

In de Blauwdruk Implentatiefase richten we de Samenzorgsuite in voor jouw organisatie. Dit legt een stevige basis voor een soepele introductie en betrokkenheid vanaf het begin.


Wat kun je verwachten?

  • Organisatie voorbereiden met communicatie, co-branding en praktische afspraken

  • Praktische afspraken rondom communicatie en co-branding

In de Blauwdruk Implentatiefase richten we de Samenzorgsuite in voor jouw organisatie. Dit legt een stevige basis voor een soepele introductie en betrokkenheid vanaf het begin.


Wat kun je verwachten?

  • Organisatie voorbereiden met communicatie, co-branding en praktische afsprakenommunicatie, co-branding en praktische afspraken


Hello 24/7 in en bereiden we de organisatie voor met communicatie, co-branding en praktische afspraken. Ook betrekken we cliënten, naasten en professionals actief bij de opstart. Dit legt een stevige basis voor een soepele introductie en betrokkenheid vanaf het begin.

In de Blauwdruk Implentatiefase richten we de Samenzorgsuite in voor jouw organisatie. Dit legt een stevige basis voor een soepele introductie en betrokkenheid vanaf het begin.


Wat kun je verwachten?

  • Organisatie voorbereiden met communicatie, co-branding en praktische afsprakenommunicatie, co-branding en praktische afspraken


Hello 24/7 in en bereiden we de organisatie voor met communicatie, co-branding en praktische afspraken. Ook betrekken we cliënten, naasten en professionals actief bij de opstart. Dit legt een stevige basis voor een soepele introductie en betrokkenheid vanaf het begin.

In de Blauwdruk Implentatiefase richten we de Samenzorgsuite in voor jouw organisatie. Dit legt een stevige basis voor een soepele introductie en betrokkenheid vanaf het begin.


Wat kun je verwachten?

  • Organisatie voorbereiden met communicatie, co-branding en praktische afsprakenommunicatie, co-branding en praktische afspraken


Hello 24/7 in en bereiden we de organisatie voor met communicatie, co-branding en praktische afspraken. Ook betrekken we cliënten, naasten en professionals actief bij de opstart. Dit legt een stevige basis voor een soepele introductie en betrokkenheid vanaf het begin.

04
04
Experimentfase

Voor een aantal maanden wordt Hello 24/7 actief gebruikt binnen de zorgorganisatie. Zo leren we direct van de praktijk en kunnen we samen continu verbeteren.


Wat kun je verwachten?

  • Actieve begeleiding van teams en netwerken

  • Waar nodig bijsturing om de aanpak te optimaliseren

Voor een aantal maanden wordt Hello 24/7 actief gebruikt binnen de zorgorganisatie. Zo leren we direct van de praktijk en kunnen we samen continu verbeteren.


Wat kun je verwachten?

  • Actieve begeleiding van teams en netwerken

  • Waar nodig bijsturing om de aanpak te optimaliseren

Voor een aantal maanden wordt Hello 24/7 actief gebruikt binnen de zorgorganisatie. Zo leren we direct van de praktijk en kunnen we samen continu verbeteren.


Wat kun je verwachten?

  • Actieve begeleiding van teams en netwerken

  • Waar nodig bijsturing om de aanpak te optimaliseren

Voor een aantal maanden wordt Hello 24/7 actief gebruikt binnen de zorgorganisatie. Zo leren we direct van de praktijk en kunnen we samen continu verbeteren.


Wat kun je verwachten?

  • Actieve begeleiding van teams en netwerken

  • Waar nodig bijsturing om de aanpak te optimaliseren

05
05
Evaluatie & Opschaling

We evalueren gebruik, effecten en resultaten en brengen kansen voor opschaling in kaart. Op die manier groeit Hello 24/7 uit tot een meerwaarde binnen de hele organisatie op de lange termijn.


Wat kun je verwachten?

  • Uitgebreide evaluatie van de eerdere uitrol

  • Concreet maken plannen voor de opschaling

We evalueren gebruik, effecten en resultaten en brengen kansen voor opschaling in kaart. Op die manier groeit Hello 24/7 uit tot een meerwaarde binnen de hele organisatie op de lange termijn.


Wat kun je verwachten?

  • Uitgebreide evaluatie van de eerdere uitrol

  • Concreet maken plannen voor de opschaling

We evalueren gebruik, effecten en resultaten en brengen kansen voor opschaling in kaart. Op die manier groeit Hello 24/7 uit tot een meerwaarde binnen de hele organisatie op de lange termijn.


Wat kun je verwachten?

  • Uitgebreide evaluatie van de eerdere uitrol

  • Concreet maken plannen voor de opschaling

We evalueren gebruik, effecten en resultaten en brengen kansen voor opschaling in kaart. Op die manier groeit Hello 24/7 uit tot een meerwaarde binnen de hele organisatie op de lange termijn.


Wat kun je verwachten?

  • Uitgebreide evaluatie van de eerdere uitrol

  • Concreet maken plannen voor de opschaling

Gefeliciteerd! Je bent nu klaar om aan de slag te gaan met Samenzorgen

Gefeliciteerd! Je bent nu klaar om aan de slag te gaan met Samenzorgen

Weten wat we voor je kunnen
betekenen?

Weten wat we voor je kunnen
betekenen?

We staan je graag te woord! Bel ons op of stuur een mailtje, dan komen komen we zo snel mogelijk terug op de lijn.
We staan je graag te woord! Bel ons op of stuur een mailtje, dan komen komen we zo snel mogelijk terug op de lijn.
We staan je graag te woord! Bel ons op of stuur een mailtje, dan komen komen we zo snel mogelijk terug op de lijn.