Totaal-zekerpakket

Hoe kom je te weten als je ouder onwel is geworden? Of hulp nodig heeft? Dankzij de Hello Buddy kan er direct alarm geslagen worden. Daarnaast houdt ons Oogje in het zeil altijd in de gaten of er niet iets aan de hand is. Bijvoorbeeld onwel worden zonder de Buddy bij de hand. Zo ben je met het Totaal-zekerpakket altijd op de hoogte.

  • Eerste drie maanden gratis bij een jaarabonnement
  • Inclusief installatie aan huis & 24/7 Hello Alarmcentrale
  • Niet goed, geld terug garantie
  • Maandelijks opzegbaar

Vanaf €39,- per maand

  • Altijd gratis verzending
  • Niet goed geld terug garantie
  • Gemiddelde beoordeling 9,1 / 10

Hoe het werkt

Bij het drukken op de Hello Buddy knop, krijgen de Hello Familyleden een seintje om contact op te nemen. Als dat niet lukt, staat ons Oogje in het zeil paraat als back-up. Onze slimme Hello Energiemeter meet het energieverbruik bij je ouders thuis. Zo herkennen we het dagelijkse leefpatroon en zien we het direct als er iets niet pluis is. Hierbij kan je denken aan verschillende situaties, zoals:

  • ’s ochtends niet wakker worden
  • ’s avonds niet naar bed gaan
  • overdag onwel worden of vallen
  • ongewone activiteiten in de nacht, zoals dwalen

De Hello Familyleden krijgen een melding bij een afwijking en kunnen direct contact opnemen.

Standaard meegeleverd

Het Totaal-zekerpakket wordt standaard al goed uitgerust geleverd, je krijgt namelijk:

  • De handzame Hello Buddy knop
  • Bruikbaar in Nederland én heel Europa
  • Oplader en oplaadstation
  • Nekkoord (voorbeeld) en gesp voor de broekriem
  • De Hello Energiemeter
  • 4G-Internetaansluiting van KPN
  • Automatische herkenning leefpatroon
  • Hello 24/7 app, bomvol handige features als chat, bellen en handige diensten voor jou en je familie
  • Onbeperkte meldingen naar familieleden
  • 24/7 aansluiting op de Hello Alarmcentrale

Bestel het Totaal-zekerpakket

Veelgestelde vragen

Wat is het voordeel van het Totaal-zekerpakket?

Dé alles-in-één-oplossing

Het Totaal-zekerpakket bestaat uit de Hello Buddy en het Oogje in het zeil, inéén. Op die manier heb je voor je ouder(s) zowel binnen- als buitenshuis de ideale oplossing. Zij hun vrijheid, jij een stuk zekerheid over hun veiligheid. En omdat je ze in één pakket afneemt, krijg je een aantrekkelijke korting ten opzichte van wanneer je ze apart afneemt.

Je neemt de Hello Buddy eenvoudig mee op stap. De handzame paniekknop past in elke broekzak, jas of tas. Ook zijn er handige accessoires beschikbaar, zoals een polsband of een broekriemclip. De Hello Buddy werkt op een onafhankelijk telefoonnetwerk, in heel Europa. Zowel binnen- als buitenshuis is er altijd iemand dichtbij.

Het Oogje in het zeil is specifiek gericht op de thuissituatie en wordt aangebracht in de meterkast. Zo hoef je thuis niet altijd de Hello Buddy bij je te dragen, om toch hulp te krijgen als er een keer écht iets is. We zien Oogje in het zeil ook wel als de “buurvrouw van vroeger”, maar dan 24/7.


Is het Totaal-zekerpakket binnen- en buitenshuis te gebruiken?

Binnen- en buitenshuis bruikbaar

De personenalarmering van Hello 24/7 is gericht op binnen- en buitenshuis. De combinatie van de Hello Buddy en het Oogje in het zeil, vervat in het Totaal-zekerpakket, maken een vrij en zorgeloos bestaan mogelijk.

Je neemt de Hello Buddy namelijk eenvoudig mee op stap. De handzame paniekknop past in elke broekzak, jas of tas. Ook zijn er handige accessoires beschikbaar, zoals een polsband of een broekriemclip. De Hello Buddy werkt op een onafhankelijk telefoonnetwerk, in heel Europa. Zowel binnen- als buitenshuis is er altijd iemand dichtbij.

Het Oogje in het zeil is specifiek gericht op de thuissituatie en wordt aangebracht in de meterkast. Zo hoef je thuis niet altijd de Hello Buddy bij je te dragen, om toch hulp te krijgen als er een keer écht iets is. We zien Oogje in het zeil ook wel als de “buurvrouw van vroeger”, maar dan 24/7.


Wat is er zo bijzonder aan Oogje in het zeil?

Het bijzondere van Oogje in het zeil

Personenalarmering is een begrip dat al sinds de jaren ’90 bestaat in Nederland. Er heeft sindsdien veel ontwikkeling plaatsgevonden, richting systemen die automatisch kunnen alarmeren. Bijvoorbeeld na een val, als je zelf niet meer in de gelegenheid bent om een knop in te drukken en om hulp te vragen.

Al deze ontwikkelingen ten spijt, is daarbij altijd één essentieel onderdeel over het hoofd gezien: de privacy van de ouder. Hedendaagse, automatische systemen maken veelal gebruik van camera’s, bewegingsmelders en deur- en raamsensoren. Zeer nauwkeurig en accuraat, maar met grote impact op de privacy van de bewoner van het huis waarin de sensoren hangen. De kinderen en meldkamer kunnen beweging van stap tot stap volgen.

Oogje in het zeil is ontwikkeld met privacy als uitgangspunt, om de behoefte van de kinderen (letterlijk “een oogje in het zeil houden” en weten of alles thuis oké is) en van de ouder (privacy en persoonlijke levenssfeer) op een gebalanceerde manier in te vullen. Daarom is ervoor gekozen om Oogje in het zeil te laten werken op basis van het energieverbruik van een huishouden, in plaats van met verschillende sensoren door het huis heen.

Middels een klein kastje in de meterkast, onzichtbaar gedurende dagelijkse bezigheden en aangesloten op een onafhankelijke 4G-internetaansluiting van KPN, wordt het stroomverbruik geanalyseerd en stellen we het dagelijks leefpatroon vast. Wijkt het patroon dat we op een dag zien teveel af van het gemiddelde? Dan geven we een seintje aan familie, vrienden en buren. Zo behoudt de ouder privacy en weten de kinderen als hun hulp nodig is.


Wat als ik per ongeluk alarmeer?

Een ongeluk zit in een klein hoekje

Net als een keertje per ongeluk de SOS-knop indrukken. Geef aan dat het een foutje was en de centralist zal de melding afhandelen zonder gevolg. Er worden hiervoor nooit kosten in rekening gebracht, want foutjes kunnen gebeuren.

Gebeurt het vaker in een korte periode? Dan nemen we even contact op om door te spreken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen.


Moet ik alles zelf installeren?

Installatie en instructie

De aanschaf van personenalarmering brengt vaak al genoeg keuzes met zich mee, laat staan dat je je zorgen moet maken om een stuk installatie en instructie. Daarom wordt het Totaal-zekerpakket altijd door Hello 24/7 geïnstalleerd. Er is geen complexe configuratie of administratie meer nodig. Dat hebben wij al voor je geregeld.

Na het plaatsen van een bestelling neemt onze klantenservice contact met je op, om een installatie-afspraak in te plannen. Doorgaans kan deze afspraak uiterlijk binnen 14 dagen na bestelling gepland worden.


Hoe werkt de betaling?

Betalen op jouw manier

We hebben er rekening mee gehouden dat je op je eigen manier wilt kunnen betalen. Daarom ondersteunen we verschillende betaalmethoden, waaronder iDEAL, IBAN (automatische incasso) en Credit card.

De eenmalige bijdrage reken je direct af of wordt binnen enkele dagen afgeschreven van je rekening. De maandelijkse bijdrage zal elke maand automatisch geïncasseerd worden, totdat je het abonnement beëindigt.

Met IBAN is het bijvoorbeeld mogelijk om eenvoudig, in overleg met je dierbare, de afschrijving van zijn of haar rekening te laten lopen. Zo hoef je niet onderling nog te verrekenen.

Even bellen om te bestellen?

Bel of mail ons gerust! Dan plaatsen we de bestelling samen of vertellen we je hoe je kunt bestellen. Je krijgt altijd een eerlijk advies.

  • 085 – 80 85 222
  • vragen@hello247.nl